Vše pro krásný pokojíček
Doprava a platba
CENÍK DOPRAVY
Platba převodem | Platba dobírkou | Objednávka nad 3000,- Kč | Objednávka nad 4500,- Kč | |
Zásilkovna | 79,- Kč | 109,- Kč | zdarma | |
GLS | 99,- Kč | 129,- Kč | zdarma | |
GLS - výdejní místo | 59,- Kč | 89,- Kč | zdarma | |
PPL/GLS Slovensko | 179,- Kč | 209,- Kč | 89,- Kč / 104,- Kč | zdarma, mimo objemné zboží* |
Zásilkovna Slovensko | 99,- Kč | 129,- Kč | 49,- Kč / 65,- Kč | |
Osobní odběr | 10,- Kč | platba hotově není možná | zdarma |
*Cenu přepravy objemného zboží na Slovensko vám spočítáme individuálně, budeme vás kontaktovat po zadání objednávky.
ODESLÁNÍ BALÍČKU POKUD JE ZBOŽÍ SKLADEM
GLS |
Objednávka vytvořená do 10:00 odeslání ještě ten den | Objednávka vytvořená po 10:00 odeslání následující pracovní den |
---|---|---|
Zásilkovna | Balíčky odesíláme do dvou pracovních dnů. | |
Osobní odběr | Objednávku nachystáme k odběru ihned po připsání platby na náš účet. |
Pokud na zboží spěcháte, řešíte narozeniny a dárky, ozvěte se nám, zkusíme udělat nemožné :-).
Pokud zboží nemáme skladem, odesíláme celou objednávku ihned po naskladnění posledního zboží s nejdelší skladovou dostupností (v případě platby převodem ihned po připsání příslušné částky na náš účet). Skladovou dostupnost najdete v detailu zboží a můžete si ji také před odeslání objednávky zkontrolovat v přehledu zboží v košíku.
DORUČENÍ ZÁSILKOVOU SLUŽBOU GLS
Zboží je doručováno následující pracovní den po odeslání. Při odeslání zboží Vám odešleme také email s odkazem na číslo Vaší zásilky, cestu balíčku tak můžete sledovat až po jeho převzetí. Pokud Vám nebude vyhovovat adresa doručení zvolená při objednání zboží, můžete adresu změnit v průběhu doručování zásilky.
Před převzetím zásilky od kurýra zkontrolujte, zda nemá zásilka poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození ihned s kurýrem sepište Zápis o škodě. Pokud zjistíte vnitřní poškození zásilky po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 721 860 616 nebo e-mailem info@pokojik.cz. Rádi Vám pomůžeme vyřídit reklamaci zásilky u přepravní společnosti.
DORUČENÍ ZÁSILKOVOU SLUŽBOU PPL/GLS PRO ZÁKAZNÍKY ZE SLOVENSKA
Zboží je doručováno 1 - 2 dny po odeslání. Při odeslání zboží Vám odešleme také email s odkazem na číslo Vaší zásilky, cestu balíčku tak můžete sledovat až po jeho převzetí. Pokud Vám nebude vyhovovat adresa doručení zvolená při objednání zboží, můžete adresu změnit v průběhu doručování zásilky.
Před převzetím zásilky od kurýra zkontrolujte, zda nemá zásilka poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození ihned s kurýrem sepište Zápis o škodě. Pokud zjistíte vnitřní poškození zásilky po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 721 860 616 nebo e-mailem info@pokojik.cz. Rádi Vám pomůžeme vyřídit reklamaci zásilky u společnosti PPL.
Přepravní podmínky společnosti PPL
Na Slovensko není možné zaslat postele a větší kusy nábytku. Děkujeme za pochopení.
ZÁSILKOVNA ČR A SLOVENSKO
Zboží je doručeno na pobočku Zásilkovny 2. - 3. pracovní den po odeslání. Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny si vyberete v košíku v kroku výběru dopravy a platby. V den uložení na pobočce Vám přijde informační e-mail a sms s heslem, které nahlásíte při převzetí balíčku. Balíček budete mít uložen na pobočce po dobu 7 dnů.
Tuto službu je možné využít pouze pro menší balíčky s maximálním rozměrem 120 cm (součet tří stran) a délkou nejdelší strany 70 cm. Váha balíčku musí být do 5 kg. Pokud si nejste jisti, zda Vaše objednávka těmto parametrům vyhovuje, neváhejte se nás zeptat na tel. čísle 721 860 616, příp. Vás budeme sami kontaktovat.
OSOBNÍ ODBĚR V OSTRAVĚ - PORUBĚ
Zboží si můžete také vyzvednout osobně na naší prodejně v Ostravě-Porubě na adrese 17. listopadu 753/66. Výdejní místo je označeno jako Pokojík. Pokud jedete z daleka, doporučujeme nejdříve objednat přes internet, telefonicky na čísle 721860616 nebo emailem na info@pokojik.cz. Zboží Vám nachystáme a jakmile bude vše skladem dáme Vám emailem vědět. Budete tak mít jistotu, že pro Vás bude vše připraveno. Nachystané zboží pro Vás rezervujeme po dobu 7 dnů.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Platba dobírkou
Zboží zaplatíte přepravci při dodání přímo na Vámi určené adrese.
Platba platební kartou
Při volbě této platební metody budete po dokončení objednávky přesměrováni na platební bránu Comgate, která podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Po zadání čísla platební karty, data platnosti karty a kódu CVC/CVV (může být umístěn na druhé straně platební karty) provedete platbu kliknutím na barevným obdélník s částkou za nákup. Po úspěšné platbě budete přesměrováni zpět na stránky e-shopu.
Kontaktní údaje pro případné dotazy či reklamaci platby:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Online bankovní převod - bankovní tlačítka
Online bankovní převod je dostupný u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, mBank a Fio banky. Ze seznamu tlačitek vyberte svou banku. Poté můžete zapltit prostřednictvím QR kódu nebo kliknutím na tlačítko "Zaplatit v internetovém bankovnictví". Po přihlášení do internetového bankovnictví se Vám zobrazí předvyplněný platební příkaz, který není možné měnit. Po zaplacení budete přesměrováni zpět na stránky e-shopu.
Kontaktní údaje pro případné dotazy či reklamaci platby:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba převodem (předem)
Zvolíte-li tuto možnost, obdržíte po potvrzení nákupní objednávky na svůj e-mail příkaz k úhradě s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu. Vaše zboží expedujeme v okamžiku připsání částky na náš účet.
Číslo účtu:
Unicredit Bank: 1652481000
kód banky: 2700
Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.
Zákazníkům ze Slovenska objednávku nejdříve přepočteme na Eura a následně zašleme platební údaje pro platbu do Slovenské spořitelny.
Platba hotově
Platba v hotovosti nebo platební kartou na výdejním místě není možná, děkujeme za pochopení.