Reklamační řád

Milí zákazníci,

i když vybíráme do naší nabídky zboží, za jehož kvalitou stojíme, občas se stane, že přece jen nějaký kousek zazlobí a je potřeba jej reklamovat.

S reklamací nemusíte mít žádné obavy, ale aby proběhla ke spokojenosti obou stran, prosíme, věnujte pozornost následujícím bodům:

 

  • obdržené zboží, prosím, zkontrolujte nejlépe ihned po převzetí, nejpozději však do 2 dní a v této lhůtě nás také kontaktujte, pokud je cokoli v nepořádku; při poškození zboží si raději ponechejte veškerý obalový materiál, který je pro reklamaci přepravy potřeba. K pozdějším reklamacím bohužel nemůžeme přihlížet.
  • před odesláním reklamovaného zboží nás, prosím, kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Domluvíme se s Vámi, jak budeme reklamaci řešit. Také už budeme vědět, že máte se zbožím potíže a než nám jej fyzicky pošlete, už budeme reklamaci řešit u výrobce s předstihem, aby byla vyřízena v co nejkratším termínu,
  • jakmile budete zboží posílat k nám na reklamaci, pečlivě jej zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození a balíček pošlete obyčejně (ne na dobírku). Balíčky, na kterých bude dobírka, nemůžeme přijmout. Do balíčku prosím přiložte krátký průvodní dopis s důvodem reklamace a ideálně kopii faktury (nebo alespoň číslo faktury),
  • samozřejmě chápeme, že budete mít s posláním balíku nemalé starosti - zajít na poštu a zaplatit za poštovné. Ponechejte si však podací lístek, na kterém bude vidět, kdy, komu a za kolik jste balíček posílali. V případě uznané reklamace Vám náklady na odeslání balíčku proplatíme na Váš bankovní účet. Podací lístek stačí naskenovat nebo vyfotit (tak, aby byl dobře čitelný) a poslat na e-mail info@pokojik.cz společně s číslem bankovního účtu,
  • pokud zjistíte poškození zboží při jeho vybalení z balíčku, bude se zřejmě jednat o poškození způsobené přepravou. Takovou reklamaci je nutné nám nahlásit nejlépe ihned po zjištění, nejdéle do 2 dnů. Reklamaci pak budeme řešit s přepravcem.

 

 

Víme, že reklamace nemá nikdo rád (ani my :-)), ale když už taková situace nastane, budeme dělat vše pro to, aby byl pro Vás tento proces co nejpříjemnější a byl vyřešen v co nejkratší době.

 

Váš Pokojík

 

Odeslat článek známému   Vytisknout